Ukus, radost - aktivnost

Koliko ste zapravo srećni?

Duboko u svima nama krije se jedan točkić koji pokreće sreću. Često je u ovim brzim vremenima i urbanom životu teško pronaći vremena za sebe i okrenuti se ličnim željama i ambicijama. Kada ste se poslednji put zapitali koliko ste zapravo srećni? Pišući recepte za vas, razmišljao sam kako većini zadovoljiti potrebe čula ukusa i mirisa. Ali, svaki moj recept, koliko god bio spremljen sa neizmernom ljubavlju i morem pažnje, zadovoljava samo nekoliko naših potreba i ne čini nas stopostotno srećnim i zadovoljnim. Fali nam samo još jedan segment kako bi se naša potreba zadovoljila i kako bi se naš točkić sreće počeo opet okretati. Bavite se sportom i budite aktivni tokom celog života kako biste obezbedili dovoljnu količinu hormona sreće - serotonina i endorfina. Ukoliko imate aktivan život, sreća je zagarantovana.
Izvor slike google.com



Sreća, osećaj sreće, trenutak sreće, put ka sreći, čežnja za srećom… Sreća, tako čarobna, opojna, jedna od najlepših reči na svim jezicima sveta - Happiness, Boldogság, Felicidad, Bonheur, Glück i hiljade drugih jezika, i na svima podjedako lepo zvuči. Bez obzira kojim jezikom je izgovarali, podjedako joj se radujemo, nadamo joj se, iščekujemo je, borimo se za nju, za te prelepe trenutke koji nas dirnu negde duboko, zagolicaju suštinu našeg bića, razliju osmehe u očima, čini nas toplima, boljima. Zar ne? Mnoge profesije su u službi stvaranja sreće. Umetnici, tu je na stotine hiljada kreativaca koji pesmom, glumom, rečima, muzikom, slikama stvaraju sreću. Tu su kuvari, poslastičari, pekari. Svojim kreacijama udovoljavaju nepcima, opojnim mirisima mame da svaki zalogaj potakne osećaj sreće. U tu grupu spadam i ja. Pokušavam da svojim receptima, obogaćenim slikama, podstaknem sve da mi ukažu poverenje, i uđu u moj kutak sreće. Stvarajući i deleći sa vama svoje recepte, razmišljao sam o sreći, i koliki je moj lični doprinos u svemu. Pomislio sam da osim onog što usrećuje vaša nepca, vaše čulo mirisa, potrebno je još nešto što bi činilo sve kompletnijim, i suštinski kvalitetnijim.

Коментари