Kontakt sa gostom



Da bi ugostiteljski radnik omogućio gostu da se oseća prijatno i zadovoljno, potrebno je da u direktnom kontaktu sa njim relativno brzo i tačno proceni njegove osobine, emocionalna stanja, potrebe i motive, i da svoje ponašanje prilagodi ličnosti svakog pojedinog gosta.

Dobar kontakt sa gostom može se ostvariti već pri prvom susretu ukoliko ugostiteljski radnik poštuje određena pravila ponašanja.

Najbitnije je biti istinski zainteresovan za gosta, biti nasmejan i vedar, oslovljavati gosta njegovim prezimenom, omogućiti gostu da se oseća važnim, govoriti samo ono što gosta interesuje....

Uspešan ugostitelj je onaj koji ume pravilno da reaguje na reklamacije, zato je važno biti dobar slušalac, izbegavati rasprave i prepirke. Ugostitelj će najbolje postupiti ako pažljivo sasluša gosta, smatrajući da je gost u pravu, ne razuveravajući ga, a zatim od gosta zatraži savet ili mišljenje šta bi mogli zajednički da učine kako bi se problem rešio, ukoliko do njega dođe. Najbitnije je priznati krivicu ukoliko je učinjena.

Ja vam mogu navesti samo nekoliko karakteristika koje bi trebalo da imate ukoliko želite da imate uspešan kontakt sa gostom u poslu.

  • Simpatije prema ljudima
  • Ljubav prema poslu
  • Upornost i energičnost
  • Slaganje sa saradnicima u poslu
  • Želja za usavršavanjem u radu
  • Emocionalna stabilnost 
  • Veoma značajan činilac je i fizički izgled radnika
 Sva autorska prava zadržana za SerbianCook. Obavezno pročitaj ovde.

Коментари