Mus od bele čokolade


(White chocolate mousse)



Ovaj recept je jedan od najbržih i najjednostavnijih poslastica koje možete spremiti. Prirprema je brza i laka. Možete obogatiti dodatkom bourbon whiskeya. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                          
PorcijePripremaCookServirano
6 kom
5 min 0 min25 min

                  
                             
Sastojci
NamirnicaKoličina
Bela čokolada200gr
Slatka Pavlaka200 gr
Crna čokolada100 gr
Voćni toping
Cena600din


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Priprema:

  1. U posebanu posudu sipati slatku pavlaku i umutiti mikserom.
  2. Belu čokoladu istopiti na pari i dodati u umućenu pavlaku.
  3. Dodati rendanu ili blendiranu crnu cokoladu u masu i ostaviti da se ohladi u frižideru, nakon toga formirati kugle i servirati uz voćni preliv i dekorisati svežom mentom.
  4. Ukoliko želite sladoled od stracatele samo ga zamrsnite i servirajte isto
 

    Prijatno Vam želi SerbianCook, u komentarima ostavite Vaše utiske i pitanja.

        Podelite ovaj recept na facebooku sa svojim prijateljima, biće vam sigurno zahvalni.
               Sva autorska prava zadržana za SerbianCook. Obavezno pročitaj ovde.

Коментари

  1. Odlično! Uvek inovacije! Zato volim ovaj blogic! :)
    a ja sam pravial mus od bele čokolade ali umesto slatke pavlake sam korisitla grčki jogurt i time napunila čokoladne korpice :) njam!

    ОдговориИзбриши
  2. šta će nama straciatela kad imamo takav mus?? :)) njam

    ОдговориИзбриши
  3. evo http://kuvaricagr.blogspot.gr/2015/03/korpice-sa-malinama.html ali đelela bih da probam i ovaj receptić, deluje mi lepo naročito kad je pavlaka već umućena, jela treba da bude kao šlag? Moram probati

    ОдговориИзбриши
  4. Dobra ideja za grčki jogurt moram probati imate odlične originalne ideje i recepte.. Hvala što me pratite Demi .... Da, do tog stepena umutite pavlaku =)

    ОдговориИзбриши
  5. Nema na čemu Teodore! Ja pratim samo 3 a ti si 1 od njih! :) samo napred!

    ОдговориИзбриши
  6. Teodore, to sam ja, demi! Ja sam pravila tvoj mus i cekam da se ohladi u frizideru:-) :-) :-) pisacu ti utiske i stavicu u blogic sliku ali necu recept. Jer to je tvoje. Ja serviram u casi i dodala sam malo oreo keksa sa krem sirom na dnu.:-)

    ОдговориИзбриши
  7. LEpo je, hvala na ideji, dodala sam slike.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар